Taksim’e neden çıkmak istiyorduk? Hükümete “boyun eğmediğimizi” göstermek için. Başka? Geçmişimize sahip çıkmak, bize yapılanları unutmamak, olanları...
Yıl: 2015
İşyerimdeki yeni bölümümde toplam 7 kişiyiz. Ve bölümde benim dışımda kalan herkes faşist. Hem de bildiğiniz kafatasçı...